INTREBARI FRECVENTE

Am pregatit pentru tine o serie de intrebari intalnite frecvent si raspunsuri la acestea.

 

Care este statusul comenzii mele?

De obicei, termenul de procesare al unei comenzi este de 1-3 zile lucratoare, la care se adauga si termenul de livrare.

In cazul in care ai primit cod-ul AWB in emailul de confirmare a comenzii, poti verifica statusul livrarii pe site-ul https://www.dpd.com/ro/ro/ . AWB-ul coletului devine activ atunci cand comanda este ridicata de catre curier de la magazinul nostru.

Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email info@dunkshop.eu,  folosind titlul “Status comanda”.

 

De ce comanda mea a fost anulata?

Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate si intra pe lista de verificare din ziua imediat urmatoare.

Plasarea unei comenzi pe site-ul dunkshop.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive:

  • produsele afisate online nu mai exista în stocul fizic (pierderi, erori stoc etc);
  • produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de confirmare a lor.

 

Odata ce am plasat o comanda, mai poate fi aceasta modificata, astfel incat sa adaug sau sa schimb produsele pentru care am optat?

Comanda deja plasata nu mai poate fi modificata (marime, culoare) si nu se mai pot adauga sau schimba produse.

In cazul in care comanda este gresita, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 2 ore de la inregistrarea  acesteia, la adresa info@dunkshop.eu, folosind titlul “Anulare comanda”.

 

Am primit comanda incompleta. Ce trebuie sa fac?

In cazul in care ai produse care lipsesc din colet te rugam sa ne contactezi la adresa de email info@dunkshop.eu in cel mai scurt timp.

 

De asemenea, este posibil ca unele dintre produsele alese la plasarea comenzii, sa nu mai fie disponibile. In aceasta situatie, daca ai facut plata online, noi iti vom restitui contravaloarea produselor in contul pe care l-ai folosit pentru efectuarea platii, in termen de 2-30 de zile, in functie de contractul cu banca emitenta a cardului tau.

 

FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit impreuna cu produsul(ele)

 

Vreau sa fac un retur sau sa schimb unul sau mai multe produse comandate. Cum procedez?

Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat la adresa din formularul de retur, si NU la sediul social. A NU SE RETURNA PRIN POSTA!

Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau schimbarea acestora cu alte produse dorite (cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi). Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care produsele dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate, va rugam sa tineti cont si de cele 4 zile de carantina.

 

Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, codurile produselor dorite la schimb, marimile acestora (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.

Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.

Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi, unde vor sta 4 zile intr-o zona de carantina.

Important:  Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor, va rugam sa tineti cont si de cele 4 zile de carantina.

Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la info@dunkshop.eu, folosind titlul ”Status retur”.

 

 

Pot alege plata la livrare?

Desigur, daca nu doresti sa efectuezi plata online, la plasarea comenzii poti selecta ca modalitate de plata – plata ramburs cash sau cardul bancar.

 

Care este costul transportului?

Costul standard al transportului este de 20 lei oriunde in tara. Pentru comenzi mai mari de 300 de lei, transportul este gratuit.

 

Pot schimba adresa de livrare a comenzii deja confirmate?

Adresa de livrare poate fi modificata de noi, DOAR in primele 2 de ore de la inregistrarea comenzii. Te rugam sa ne scrii noua adresa de livrare la adresa de info@dunkshop.eu folosind titlul “Modificare adresa”,

Mentionam ca firma de curierat va fi informata de modificarea adresei in momentul in care coletul este preluat de curier, iar AWB-ul va deveni activ.

 

Nu am primit coletul, desi a fost depasit termenul de livrare. Cum pot afla informatii?

In cazul in care comanda ta a fost procesata, iar coletul nu a ajuns la tine, depasindu-se termenul standard de livrare de minim 10 zile lucratoare, te rugam sa verifici statusul livrarii in baza numarului de AWB primit in emailul de confirmare a comenzii, accesand site-ul https://www.dpd.com/ro/ro/

Daca AWB-ul nu este activ, te rugam sa ne contactezi la adresa info@dunkshop.eu , folosind titlul “Colet nelivrat”.

 

  1. Ce beneficii imi aduce inregistrarea pe site si cum pot sa-mi activez contul de client?

Inregistrarea unui cont pe site-ul nostru iti ofera posibilitatea de a primi informatii referitoare la statusul comenzii inregistrate.

Pentru a activa contul, este nevoie sa iti verifici adresa de email furnizata la inregistrare si sa confirmi faptul ca este adresa ta. Asigura-te ca furnizezi o adresa la care ai acces in permanenta, pentru ca vei primi aici toate datele legate de comanda ta: pret total, numarul AWB, detalii legate de anulare de produse etc.

 

  1. Reclamatii

Pentru orice probleme legate de produsele noastre, comenzi sau colete te rugăm să ne trimiți un e-mail cu datele tale (numele, prenumele, telefonul, numarul comenzii) pe adresa info@dunkshop.eu  mentionand totodata si motivul reclamatiei. Vom încerca sa iti raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Daca ai preluat coletul și după ce l-ai deschis ai constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ai comandat-o sau orice alte probleme, te rugăm, într-un interval de maxim 24 de ore de la primirea coletului să ne trimiți un mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la adresa info@dunkshop.eu  și să descrii problema pe care o ai.

În cel mai scurt timp posibil vei fi contactat pe mail sau telefonic pentru remedierea/gestionarea situatiei.

Daca ai nevoie de informatii suplimentare despre comanda ta, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail info@dunkshop.eu

Dorim sa iti aducem la cunostinta ca este posibil ca raspunsul nostru sa soseasca cu intarziere. Acest lucru se datoreaza situatiei generate de pandemia Covid-19 si volumului de comenzi si de mesaje primite. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create si te asiguram ca echipa noastra depune toate eforturile pentru ca tu sa primesti produsele comandate, in siguranta si cat mai curand posibil.